maanantai 7. maaliskuuta 2016

Viime viikolla jo tuli

Mutta nyt vasta pääsin hakemaantuo snyn ekan paketin. Sä olut kyl hyvin lukenut miun kirjoituksia. Nuo ristitpistojutut oli selvästi mua varten tehty. Kiitos myös kun mukana ei ollut suklaata. Teetä pitää lähiaikoina nsistaa. Minulla odottaa juuri erisävyistä mellanraggia joista sukat tulossa eli lankasi käyttöön tulee.
Hajut eivät haittaa suihku tuotteissa,mutta kynttilöissä ja osittain hajuvesissä saa päänsäryn aikaiseksi. Eli eimitään tuoksu kynttilöitä.
Oletko salaa käynyt vakoilemassa,että olen kylmä usein käsistä ja ite en ole saanut kämmekkäitä aikaiseksi ja juuri niin mun kokoa vielä.
Tää paketti oli kuin mun ajatukset :)


5 kommenttia:

  1. voi, miten ihana paketti. ja todella kauniit kämmekkäät!

    VastaaPoista
  2. Kiva, että tykkäsit. Kämmekkäiden koko vähän mietitytti. Olivat kovin kireät minun lapiomaisiin käsiini, mutta ajattelin, että sitten sopivat sinun siroihin käsiisi.
    Ihana unikkopelto täällä sinun blogissa. Tuollaiset punaiset unikot on lempikukkiani.
    Hyvää naistenpäivää!

    VastaaPoista
  3. Hieno paketti ja tosi nätit kämmekkäät. Olen niiden suurkuluttaja itsekin:)

    VastaaPoista

tässä Jonsukka kokeilujani sekä jusseja

osaltapuuttuu vuielä pari, mutta tulossa on ja tein kavertilleni myös jussi sukkia  ja yhdetpunaiset jäänyt kuvaamati mutta haitari näissä o...